Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişisel bilgiler 3. kişilerle paylaşılmamaktadır. Hukuki süreçlerde savcılık tarafından talep edilirse bilgiler ilgili mercilere gönderilir.
Paylaşmak değil de kullanici adini soyleseniz numarasini taratip sikayet konusu acabilmek icin daha iyi olmaz mı