Bedelli askerlik hakkında sorum var
6
●131
- 20-05-2021, 17:47:40Merhaba 28.06.2021 tarihine kadar askerlik ile ilişkim yok görünüyor e devlette o tarihten sonra mı bedelli askerliğe başvurabiliyorum, bir kaç kişiye sordum da herkes gidemiyormuş dendi kura ile falan mı belirleniyor bu yoksa parasını ödeyen herkes bedelli askerlik yapabiliyor mu? yakın zamanda bedelli askerlik yapan var ise yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler
- 20-05-2021, 17:56:05Valla hocam bende bedeli yapmak istiyorum mesajım dursun okurum yorumları ((:
- 20-05-2021, 17:57:04Başvuru için sürenin bitmesine gerek yok diye biliyorum. Belli bir kontenjan varsa kura ile alıyor olabilirler. 15binken gitmiştim ben şuan sistem değişmiş olabilir
- 20-05-2021, 18:01:2837 bin tl değiyor bilginize ben 6 ay yaptım , 37 bin tl çok değil o çileye az bile