• 20-05-2021, 17:47:40
    #1
    Platin üye
    Merhaba 28.06.2021 tarihine kadar askerlik ile ilişkim yok görünüyor e devlette o tarihten sonra mı bedelli askerliğe başvurabiliyorum, bir kaç kişiye sordum da herkes gidemiyormuş dendi kura ile falan mı belirleniyor bu yoksa parasını ödeyen herkes bedelli askerlik yapabiliyor mu? yakın zamanda bedelli askerlik yapan var ise yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler
  • 20-05-2021, 17:56:05
    #2
    Valla hocam bende bedeli yapmak istiyorum mesajım dursun okurum yorumları ((:
  • 20-05-2021, 17:57:04
    #3
    Başvuru için sürenin bitmesine gerek yok diye biliyorum. Belli bir kontenjan varsa kura ile alıyor olabilirler. 15binken gitmiştim ben şuan sistem değişmiş olabilir
  • 20-05-2021, 17:59:25
    #4
    Parasını ödeyen herkes bedelli askerlik yapıyor. Bildiğim kadarıyla kota var MSB'nin belirlediği miktarda alınıyor. Pandemi sürecinden olsa gerek ama rahat girersiniz çünkü kotanın aşılacağını sanmıyorum malum fiyatta biraz tuzlu
  • 20-05-2021, 18:01:28
    #5
    37 bin tl değiyor bilginize ben 6 ay yaptım , 37 bin tl çok değil o çileye az bile
  • 20-05-2021, 18:02:15
    #6
    Platin üye
    başvurular ne zaman aciliyor peki benim 28 hazirana kadar başvurmam mı gerekiyor, internetten bakıyorum da tam bir tarih göremedim
  • 20-05-2021, 18:19:45
    #7
    1 ay bedelli yapıp gelcem 5 ay sizin için çalışabilirim var mı 39k verecek