Konu
Bedelli askerlik hakkında sorum var
20-05-2021, 17:59:25
#4
arpej
Parasını ödeyen herkes bedelli askerlik yapıyor. Bildiğim kadarıyla kota var MSB'nin belirlediği miktarda alınıyor. Pandemi sürecinden olsa gerek ama rahat girersiniz çünkü kotanın aşılacağını sanmıyorum malum fiyatta biraz tuzlu