Parasını ödeyen herkes bedelli askerlik yapıyor. Bildiğim kadarıyla kota var MSB'nin belirlediği miktarda alınıyor. Pandemi sürecinden olsa gerek ama rahat girersiniz çünkü kotanın aşılacağını sanmıyorum malum fiyatta biraz tuzlu