Merhaba 28.06.2021 tarihine kadar askerlik ile ilişkim yok görünüyor e devlette o tarihten sonra mı bedelli askerliğe başvurabiliyorum, bir kaç kişiye sordum da herkes gidemiyormuş dendi kura ile falan mı belirleniyor bu yoksa parasını ödeyen herkes bedelli askerlik yapabiliyor mu? yakın zamanda bedelli askerlik yapan var ise yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler