• 18-05-2021, 18:36:11
    #1
    Merhaba iyi akşamlar, arkadaşlar ben askerlik muayenemi 1 kaç hafta önce oldum celp işlemlerimi vs doldurdum celp tarihi alanında yaşınızdan ötürü ilk celp tarihinde gönderileceksiniz dendi tarih seçemedim. İşlemlerimin ardından askerlik durum belgesi alanında 7/28 tarihine kadar askerlik ile ilişiği bulunmamaktadır yazıyor. Bu tarihte mi gidecek tarih ve yerim belli olacak veya bu tarihten ne kadar sonra giderim bir bilginiz varmıdır? Ona göre işyerimden ayrılacağım ve kıdem tazminati işlemlerine başlayacağım. Tazminattan olmak istemiyorum.
  • 18-05-2021, 18:37:26
    #2
    7/28 tarihine kadar ilişiği yoktur. Bu tarihten sonraki ilk celple gider.
  • 18-05-2021, 18:40:23
    #3
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7/28 tarihine kadar ilişiği yoktur. Bu tarihten sonraki ilk celple gider.
    hocam şöyle bir durum var uzun zamandır işyerimde çalışmaktayım ve memlekette çalışmıyoruz. 7/28 tarihini baz alıp 10 15 gün erken işten ayrılıp tazminatımı alıp tatil yapmak ailemle zaman geçirmek istiyorum. Sanırım 7/28 tarihine kadarda sülüs belgesi alamayacağım ve muhasebeye iletemeyeceğim. Bu konu hakkında ne öneririsiniz.
  • 18-05-2021, 18:42:43
    #4
    7/28 de gideceğin yer beli olur 1 2 3 ayırır Ağustos Eylül ekim bu 3. aydan birine seni atcak otmotik ve 2001 li isen bu ay gidip muane olduysan geçmiş olsun kardeşim 1 ocakta. başladı muane ben 17 gün geç muane olduğum için 348tl ceza yedim sen bu ay muane olduysan geçmiş olsun baya ceza yedin gelir evine
  • 18-05-2021, 18:45:37
    #5
    Royxr_cod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7/28 de gideceğin yer beli olur 1 2 3 ayırır Ağustos Eylül ekim bu 3. aydan birine seni atcak otmotik ve 2001 li isen bu ay gidip muane olduysan geçmiş olsun kardeşim 1 ocakta. başladı muane ben 17 gün geç muane olduğum için 348tl ceza yedim sen bu ay muane olduysan geçmiş olsun baya ceza yedin gelir evine
    Hocam yanlışlık olmasın kaçak gezdiğin süre zarfınca günde 6 tl olacak şekilde cezai durum işleniyor diye biliyorum askerlik şubesindende aynı şekilde bilgi aldım. Üstelik 1 seneye yakın kaçak gezip üstüne 5 kez tutanak yiyip askerliğini yapıp geleli 1 seneye yakın olan arkadaşlarım her hangi bir cezanın gelmediğini e devlette de gözükmediğini söylediler.
  • 18-05-2021, 18:46:53
    #6
    Alihanb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlışlık olmasın kaçak gezdiğin süre zarfınca günde 6 tl olacak şekilde cezai durum işleniyor diye biliyorum askerlik şubesindende aynı şekilde bilgi aldım. Üstelik 1 seneye yakın kaçak gezip üstüne 5 kez tutanak yiyip askerliğini yapıp geleli 1 seneye yakın olan arkadaşlarım her hangi bir cezanın gelmediğini e devlette de gözükmediğini söylediler.
    tamam işte muane olmasan kaçak gözüküyorsun