Merhaba iyi akşamlar, arkadaşlar ben askerlik muayenemi 1 kaç hafta önce oldum celp işlemlerimi vs doldurdum celp tarihi alanında yaşınızdan ötürü ilk celp tarihinde gönderileceksiniz dendi tarih seçemedim. İşlemlerimin ardından askerlik durum belgesi alanında 7/28 tarihine kadar askerlik ile ilişiği bulunmamaktadır yazıyor. Bu tarihte mi gidecek tarih ve yerim belli olacak veya bu tarihten ne kadar sonra giderim bir bilginiz varmıdır? Ona göre işyerimden ayrılacağım ve kıdem tazminati işlemlerine başlayacağım. Tazminattan olmak istemiyorum.