Hocam yanlışlık olmasın kaçak gezdiğin süre zarfınca günde 6 tl olacak şekilde cezai durum işleniyor diye biliyorum askerlik şubesindende aynı şekilde bilgi aldım. Üstelik 1 seneye yakın kaçak gezip üstüne 5 kez tutanak yiyip askerliğini yapıp geleli 1 seneye yakın olan arkadaşlarım her hangi bir cezanın gelmediğini e devlette de gözükmediğini söylediler.
tamam işte muane olmasan kaçak gözüküyorsun