Bu logoya kaç para ödersiniz?
89
●4.531
- 15-05-2021, 19:53:26aslında logonun güzelliğinden çok yapan kişiye sizin ne söylediğinizde önemli , adama aynen bu şekilde bir tasarım tarif edip göze hoş gelmeyince burada paylaşamazsınız ki ek olarak ne derseniz diyin minimalist sadece bişey istediyseniz bu tam zıttı olmuş + bu bir logo değil , banner
- 15-05-2021, 21:17:13Site içeriğinize uygunsa bence güzel. Pek çok dünya markalarının logoları olsun,burada 500-600 TL'ye logo yapanların ki olsun çoğunluğuda bana göre kötü. Hatta bazıları saçma sapan bir şeyler uyduruyor üstüne bir de hikaye sallıyor " işte şu çizgi inancı anlatıyor ve ana tema gücü simgelendiriyor" diyor. 2 nokta üst üste olan şeyden sırf 500 tlye kakalamak için hikaye uyduruyor. iki nokta üst üste işte yani ne olabilir ondan
Grafik tasarım bi meslek, hobi değil. PARA MİKTARI = İŞ mantığı çalışır her meslekte. Fiyatın ne ise verilen iş o denli sana sunulur.
Kendi firmam her fiyata uygun grafik tasarım işi yapmakta. 50 TL'ye de logo yaparım, 100 TL'ye de , 500 TL'ye de , 1000 TL'ye de ancak senin bütçen nedir? isteklerin nedir?
50 TL dersen programın ancak açılışını yaparsın, 100 dersen bütün tasarımı ver yanına yazı yazayım derim, 200 dersen sen anlatırsın ben yaparım, 500 tl dersen hayal gücümü,zevklerimi, iş şartlarına uygunlukla çizerim. 1000 dersen 3 kişilik beyin gücüyle çizilir. ucuz etin yahnisi yavan olur.
Logo güzel ve dünyaya hitap etmiceksiniz. Sitenize girenler logonuza bakmaz bile sanki anlık 100 bin kişiyi karşılıcaksınız - 15-05-2021, 21:21:17Şu logo şurada bile çok ses getirdi.TheRazor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence kullanın. - 16-05-2021, 02:45:32@Coşkun Çetin; bu vesileyle öğrenmiş olduk ki, moderatörler kuralları istediği kişiler için esnetebiliyormuş.Metlex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2021, 02:47:241.5 yıl önce, maddi durum ve içinde bulunduğum sorunlarımdan ötürü esnetildi. Moderatör arkadaşın esnetmesi değil de, benim ısrarım denilebilir. Çünkü gerçekten çok sefil bir durumdaydım. Buradan, görüyorsa ona çok teşekkür ediyorum. Açlıktan ölmekten kurtardı beni kendisi.NKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2021, 16:03:30geçmiş olsun, peki size benzer durumda olupta moderatöre yeterince ısrar etmeyenler yada aklına bile getiremeyenler ne olacak? belki de açlıktan ölenler olmuştur, kural kuraldır, eğer esneklik sağlanıyorsa kuralın bir anlamı da yok, sadece sizinle ilgili değil neresinden tutarsan tut adaletsizlik fışkırıyorMetlex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2021, 23:30:25İyimsersiniz, para verilecek bir logo yok burda hatta logo yok. Bir arkadaşın öylesine bir logo ister alelacele birşey yapıp verirsin, bu o işte.cuda63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
