@Coşkun Çetin; bu vesileyle öğrenmiş olduk ki, moderatörler kuralları istediği kişiler için esnetebiliyormuş.
1.5 yıl önce, maddi durum ve içinde bulunduğum sorunlarımdan ötürü esnetildi. Moderatör arkadaşın esnetmesi değil de, benim ısrarım denilebilir. Çünkü gerçekten çok sefil bir durumdaydım. Buradan, görüyorsa ona çok teşekkür ediyorum. Açlıktan ölmekten kurtardı beni kendisi.