Bir ara, günlük sigara paramın çıkması için moderatör izniyle taban fiyatının altına "neredeyse bedava" fiyatına kendimce iyi diyebileceğim uğraştığım tasarımlar yapıyordum ve aynen şu mesaj geldi bu konuya "Hocam 2 tane YouTube kanal resmi (banner) yaptırmak istiyorum ikisi 10 TL olur mu?" Tasarımcılara karşı "bunu bende yaparım be" havası var biraz sanki ama, minimalist ve flat kavramlarını bazı müşterilere anlatmak cidden ölüm.
@Coşkun Çetin; bu vesileyle öğrenmiş olduk ki, moderatörler kuralları istediği kişiler için esnetebiliyormuş.