1.5 yıl önce, maddi durum ve içinde bulunduğum sorunlarımdan ötürü esnetildi. Moderatör arkadaşın esnetmesi değil de, benim ısrarım denilebilir. Çünkü gerçekten çok sefil bir durumdaydım. Buradan, görüyorsa ona çok teşekkür ediyorum. Açlıktan ölmekten kurtardı beni kendisi.
geçmiş olsun, peki size benzer durumda olupta moderatöre yeterince ısrar etmeyenler yada aklına bile getiremeyenler ne olacak? belki de açlıktan ölenler olmuştur, kural kuraldır, eğer esneklik sağlanıyorsa kuralın bir anlamı da yok, sadece sizinle ilgili değil neresinden tutarsan tut adaletsizlik fışkırıyor