• 13-05-2021, 03:19:35
    #19
    SeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ameliyat oldum 2.5 yıl önce tekrarladı. Ameliyat tan korktuğum için vs değil ama ilk oldugumda 25 gün yan yatmıştım piskolojim bozulmuştu o günleri hatırlamak bile istemiyorum...
    Ameliyatsız lazer ile vs tedavi yöntemleri çıkmış. Bu şekillerde tedavi olan oldu mu acaba aranızda??
    Birde kara merhem yada ısırgan lapası kullananlarda var tedavi için ne garip hastalıktır ki 4 5 defa ameliyat olup yine tekrar eden insanlar var insanı hayattan soğutur şimdi 2.kez ameliyat olsam sonra birdaha o kadar dikkat etmeme rağmen tekrarlarsa birdaha ölene kadar olmak istemem şahsen..
    Valla hocam çok geçmiş olsun. Bende de vardı apse toplardı giderdim doktora ilaç yazardı iltihabı geçince gel derdi gitmezdim. En son dedi kesicez vs bıçak altına yatmaktan korktum. Sağolsun bi tane teyze bikaç bitki vs karıştırdı onu sürdüm o bölgeye o gün bugündür tekrarlamıyor. Geçti kurtuldum tamamen
  • 13-05-2021, 03:27:35
    #20
    2010 senesinde bende de çıkmıştı yaklaşık bir sene çektim 2011 de İzmir'e askere gittim askerde tedavisini olurum diye o zaman askeri hastaneler ilgilenmiyorlar bile gitmediğim askeri hastane kalmadı hepsi de sabunlu su ile bölgeyi temizleyin geçer dediler. En sonunda İzmirde devlet hastanesinde şans eseri başhekime denk geldim o da baktı hemen ameliyat edelim dedi. 15 dk sürdü sürmedi bitti ameliyat benim de arkadan çıkmıştı kıl dönmesi. Ama bişey diyeyim mi ameliyat değilde sonrası çok acı veriyor ve en önemlisi mutlaka temiz tutulması idi bende çok araştırmıştım bu illeti dişi ve erkek versiyonu varmış tabi neye göre bilmiyorum ama ameliyat olunsa bile her defasında tekrarlıyorsa bu dişi imiş diye duydum. Erkek olanı da tekrarlamayanı.

    Ben ameliyattan sonra çok temiz tuttum her gün revirde pansuman ettirdim. 2011 den bu yana hiç sıkıntı çekmedim çok şükür. Bu rahatsızlığı olan varsa yönetimini bilmem ama (genelde ameliyat oluyor) tavsiyem biran önce tedaviyi yaptırmalı ciddi bir sıkıntıya yol açabilir.
  • 13-05-2021, 03:32:43
    #21
    salihdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam çok geçmiş olsun. Bende de vardı apse toplardı giderdim doktora ilaç yazardı iltihabı geçince gel derdi gitmezdim. En son dedi kesicez vs bıçak altına yatmaktan korktum. Sağolsun bi tane teyze bikaç bitki vs karıştırdı onu sürdüm o bölgeye o gün bugündür tekrarlamıyor. Geçti kurtuldum tamamen
    o teyzeyi hala tanıyorsanız çok acil bana o karışım lazım hocam : )

    bytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2010 senesinde bende de çıkmıştı yaklaşık bir sene çektim 2011 de İzmir'e askere gittim askerde tedavisini olurum diye o zaman askeri hastaneler ilgilenmiyorlar bile gitmediğim askeri hastane kalmadı hepsi de sabunlu su ile bölgeyi temizleyin geçer dediler. En sonunda İzmirde devlet hastanesinde şans eseri başhekime denk geldim o da baktı hemen ameliyat edelim dedi. 15 dk sürdü sürmedi bitti ameliyat benim de arkadan çıkmıştı kıl dönmesi. Ama bişey diyeyim mi ameliyat değilde sonrası çok acı veriyor ve en önemlisi mutlaka temiz tutulması idi bende çok araştırmıştım bu illeti dişi ve erkek versiyonu varmış tabi neye göre bilmiyorum ama ameliyat olunsa bile her defasında tekrarlıyorsa bu dişi imiş diye duydum. Erkek olanı da tekrarlamayanı.

    Ben ameliyattan sonra çok temiz tuttum her gün revirde pansuman ettirdim. 2011 den bu yana hiç sıkıntı çekmedim çok şükür. Bu rahatsızlığı olan varsa yönetimini bilmem ama (genelde ameliyat oluyor) tavsiyem biran önce tedaviyi yaptırmalı ciddi bir sıkıntıya yol açabilir.
    hocam bazen ne kadar da temiz tutsanız tekrarlıyor işte bende onu anlamıyorum doktorlarda mı sorun bizdemi
  • 13-05-2021, 03:50:00
    #22
    salihdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size tavsiyem bal veya lokumu koyun uc olan kısma toplasın irini boşaltsın. Hem yumuşatıyor o kısmı hemde tüm irin oraya toplanıyor. Artık eş anne yardımı ile de sivilce sıkar gibi yavaşça sıksınlar öyle öyle geçee hocam bi süreliğine
    çok teşekkür ederim hocam deneyeceğim inşallah
  • 13-05-2021, 03:52:56
    #23
    Lanet bir hastalık malesef
    Ben 2 yıl ameliyat olmaktan çekindim
    Artık çekilmez hal almıştı en ufak temasta iğne gibi batıyor ağlama durumuna getiriyordu
    Zaten sürekli iltihap ve hiç kapanmayan bir çiban oluşuyor , sürekli kanama oluyor , iç çamaşırı vs berbat oluyor
    En son devletin doktoru hergün bu ameliyatı yapıyordur dedim
    https://www.doktorsitesi.com/dr-aydi.../kahramanmaras -- devlet hastanesine gidip genel cerrah hakan küpeliye muayene oldum
    ameliyat dedi 1 gün sonra gittim , 3 doz serum verdiler sonra gelip yatakla beni ameliyata götürdüler
    ameliyathane buz gibiydi titremekle korku birbirine karıyor birde odaların önünden geçince doktorlar tvlerde birşeylere bakıyor müzik çalıyor vs
    ameliyat odasında sedyeye aldılar 2 doktor benim eğip sımsıkı tuttu belimden uyuşturucu iğne vuruldum. eğer kımıldarsanız felç olabilirmişsiniz , zaten bir iğne batması acı veriyor sonrasında ayaklarım buz gibi hissettim birden ağırlaştılar hissediyor hissim vardı fakat kımıldamadı , doktor tamam olmuş dedi yüzüstü yatırdılar 30 dk hafif müzik kendimdeyim ama kafa biraz milyon hani şu call of duty da yanına bomba düşünce bir sesleri çınlama gibi duyma kafası varya aynen o oldu sonra birden sesler netleşti bana 2 dk gibi geldi 30 dk geçmiş
    Doktor bitti dedi , sedyeye aldılar bana alınan parçayı gösterdi bir tüp içinde
    Sonra odama götürdüler , küçük tuvalet ihtiyacı inanılmaz bir sıkıntı , yineki yapabildim yoksa sonda vs yapacaklardı
    sürekli 2 gün serum yedim ağrı kesicinin etkisi geçmeye başlayınca kötü ağrıyordu hemen yaptırıyordum
    birde sonda gibi birşey takmışlar o bölgeye pis kan o serum gibi kutuya birikiyordu onla 1 ay takıldım , 2 güne bir pansuman oldum , özel araç olmazsa rezillik , yanınızda biri olmazsa da olmaz
    Ömrümden ömür gitti , tuvalet ihtiyacım olmasın diye 2 hafta püskevit tarzı şeyler yedim
    40.gün dikişleri aldırdım zaten kesiyor ipleri o kadar
    çok şükür 2013 den bu yana sorun olmadı taki bunu görünce büyük bir korkuya kapıldım psikolojiyi çok kötü etkiliyor malesef
  • 13-05-2021, 03:56:56
    #24
    muhendis_bahadi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lanet bir hastalık malesef
    Ben 2 yıl ameliyat olmaktan çekindim
    Artık çekilmez hal almıştı en ufak temasta iğne gibi batıyor ağlama durumuna getiriyordu
    Zaten sürekli iltihap ve hiç kapanmayan bir çiban oluşuyor , sürekli kanama oluyor , iç çamaşırı vs berbat oluyor
    En son devletin doktoru hergün bu ameliyatı yapıyordur dedim
    https://www.doktorsitesi.com/dr-aydi.../kahramanmaras -- devlet hastanesine gidip genel cerrah hakan küpeliye muayene oldum
    ameliyat dedi 1 gün sonra gittim , 3 doz serum verdiler sonra gelip yatakla beni ameliyata götürdüler
    ameliyathane buz gibiydi titremekle korku birbirine karıyor birde odaların önünden geçince doktorlar tvlerde birşeylere bakıyor müzik çalıyor vs
    ameliyat odasında sedyeye aldılar 2 doktor benim eğip sımsıkı tuttu belimden uyuşturucu iğne vuruldum. eğer kımıldarsanız felç olabilirmişsiniz , zaten bir iğne batması acı veriyor sonrasında ayaklarım buz gibi hissettim birden ağırlaştılar hissediyor hissim vardı fakat kımıldamadı , doktor tamam olmuş dedi yüzüstü yatırdılar 30 dk hafif müzik kendimdeyim ama kafa biraz milyon hani şu call of duty da yanına bomba düşünce bir sesleri çınlama gibi duyma kafası varya aynen o oldu sonra birden sesler netleşti bana 2 dk gibi geldi 30 dk geçmiş
    Doktor bitti dedi , sedyeye aldılar bana alınan parçayı gösterdi bir tüp içinde
    Sonra odama götürdüler , küçük tuvalet ihtiyacı inanılmaz bir sıkıntı , yineki yapabildim yoksa sonda vs yapacaklardı
    sürekli 2 gün serum yedim ağrı kesicinin etkisi geçmeye başlayınca kötü ağrıyordu hemen yaptırıyordum
    birde sonda gibi birşey takmışlar o bölgeye pis kan o serum gibi kutuya birikiyordu onla 1 ay takıldım , 2 güne bir pansuman oldum , özel araç olmazsa rezillik , yanınızda biri olmazsa da olmaz
    Ömrümden ömür gitti , tuvalet ihtiyacım olmasın diye 2 hafta püskevit tarzı şeyler yedim
    40.gün dikişleri aldırdım zaten kesiyor ipleri o kadar
    çok şükür 2013 den bu yana sorun olmadı taki bunu görünce büyük bir korkuya kapıldım psikolojiyi çok kötü etkiliyor malesef
    hocam neden böyle anlattınızki anılarım depreşti bu yazdıgınızı ameliyata geçecek kişi görse vazgeçerdi eminim ameliyattan .d anlattıklarınızın %90 nının aynısını yaşadım cidden yine şükür ki sizde tekrar etmemiş
  • 13-05-2021, 04:06:09
    #25
    Ben ameliyatı izleyip 2 gün yemekten kesildim sonra karar vermiştim
    Açıkçası çok şükür cesaretimi toplayıp ameliyat oldum
    Çekilecek dert deyilmiş psikoloji falan bırakmıyordu , 40 günde kurtuluyorsun ya eskiler ne yapsın bir ömür çekilmesi demek hayatın mahvolması demek gibi birşey
    Hepimiz benzer yolları öyle yada böyle geçiyoruz , kervana hoş geldiniz
  • 13-05-2021, 04:11:50
    #26
    muhendis_bahadi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ameliyatı izleyip 2 gün yemekten kesildim sonra karar vermiştim
    Açıkçası çok şükür cesaretimi toplayıp ameliyat oldum
    Çekilecek dert deyilmiş psikoloji falan bırakmıyordu , 40 günde kurtuluyorsun ya eskiler ne yapsın bir ömür çekilmesi demek hayatın mahvolması demek gibi birşey
    bende izlemiştim ameliyattan çok fazla korkmadım fakat olay ondan sonrası hiç beklediğim gibi değildi

    muhendis_bahadi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepimiz benzer yolları öyle yada böyle geçiyoruz , kervana hoş geldiniz
    doğduğumuzdan beri hayat kervanındayız zaten hocam : ) yaşarsak daha neler görücez kimbilir
  • 13-05-2021, 04:14:14
    #27
    İzlemedim deseydin şaşacaktım tuhaf milletiz ama asla tavsiye etmiyorum mide kaldıracak birşey değil