2010 senesinde bende de çıkmıştı yaklaşık bir sene çektim 2011 de İzmir'e askere gittim askerde tedavisini olurum diye o zaman askeri hastaneler ilgilenmiyorlar bile gitmediğim askeri hastane kalmadı hepsi de sabunlu su ile bölgeyi temizleyin geçer dediler. En sonunda İzmirde devlet hastanesinde şans eseri başhekime denk geldim o da baktı hemen ameliyat edelim dedi. 15 dk sürdü sürmedi bitti ameliyat benim de arkadan çıkmıştı kıl dönmesi. Ama bişey diyeyim mi ameliyat değilde sonrası çok acı veriyor ve en önemlisi mutlaka temiz tutulması idi bende çok araştırmıştım bu illeti dişi ve erkek versiyonu varmış tabi neye göre bilmiyorum ama ameliyat olunsa bile her defasında tekrarlıyorsa bu dişi imiş diye duydum. Erkek olanı da tekrarlamayanı.

Ben ameliyattan sonra çok temiz tuttum her gün revirde pansuman ettirdim. 2011 den bu yana hiç sıkıntı çekmedim çok şükür. Bu rahatsızlığı olan varsa yönetimini bilmem ama (genelde ameliyat oluyor) tavsiyem biran önce tedaviyi yaptırmalı ciddi bir sıkıntıya yol açabilir.