Ameliyat oldum 2.5 yıl önce tekrarladı. Ameliyat tan korktuğum için vs değil ama ilk oldugumda 25 gün yan yatmıştım piskolojim bozulmuştu o günleri hatırlamak bile istemiyorum...
Ameliyatsız lazer ile vs tedavi yöntemleri çıkmış. Bu şekillerde tedavi olan oldu mu acaba aranızda??
Birde kara merhem yada ısırgan lapası kullananlarda var tedavi için ne garip hastalıktır ki 4 5 defa ameliyat olup yine tekrar eden insanlar var insanı hayattan soğutur şimdi 2.kez ameliyat olsam sonra birdaha o kadar dikkat etmeme rağmen tekrarlarsa birdaha ölene kadar olmak istemem şahsen..
Valla hocam çok geçmiş olsun. Bende de vardı apse toplardı giderdim doktora ilaç yazardı iltihabı geçince gel derdi gitmezdim. En son dedi kesicez vs bıçak altına yatmaktan korktum. Sağolsun bi tane teyze bikaç bitki vs karıştırdı onu sürdüm o bölgeye o gün bugündür tekrarlamıyor. Geçti kurtuldum tamamen