Lanet bir hastalık malesef
Ben 2 yıl ameliyat olmaktan çekindim
Artık çekilmez hal almıştı en ufak temasta iğne gibi batıyor ağlama durumuna getiriyordu
Zaten sürekli iltihap ve hiç kapanmayan bir çiban oluşuyor , sürekli kanama oluyor , iç çamaşırı vs berbat oluyor
En son devletin doktoru hergün bu ameliyatı yapıyordur dedim
https://www.doktorsitesi.com/dr-aydi.../kahramanmaras -- devlet hastanesine gidip genel cerrah hakan küpeliye muayene oldum
ameliyat dedi 1 gün sonra gittim , 3 doz serum verdiler sonra gelip yatakla beni ameliyata götürdüler
ameliyathane buz gibiydi titremekle korku birbirine karıyor birde odaların önünden geçince doktorlar tvlerde birşeylere bakıyor müzik çalıyor vs
ameliyat odasında sedyeye aldılar 2 doktor benim eğip sımsıkı tuttu belimden uyuşturucu iğne vuruldum. eğer kımıldarsanız felç olabilirmişsiniz , zaten bir iğne batması acı veriyor sonrasında ayaklarım buz gibi hissettim birden ağırlaştılar hissediyor hissim vardı fakat kımıldamadı , doktor tamam olmuş dedi yüzüstü yatırdılar 30 dk hafif müzik kendimdeyim ama kafa biraz milyon hani şu call of duty da yanına bomba düşünce bir sesleri çınlama gibi duyma kafası varya aynen o oldu sonra birden sesler netleşti bana 2 dk gibi geldi 30 dk geçmiş
Doktor bitti dedi , sedyeye aldılar bana alınan parçayı gösterdi bir tüp içinde
Sonra odama götürdüler , küçük tuvalet ihtiyacı inanılmaz bir sıkıntı , yineki yapabildim yoksa sonda vs yapacaklardı
sürekli 2 gün serum yedim ağrı kesicinin etkisi geçmeye başlayınca kötü ağrıyordu hemen yaptırıyordum
birde sonda gibi birşey takmışlar o bölgeye pis kan o serum gibi kutuya birikiyordu onla 1 ay takıldım , 2 güne bir pansuman oldum , özel araç olmazsa rezillik , yanınızda biri olmazsa da olmaz
Ömrümden ömür gitti , tuvalet ihtiyacım olmasın diye 2 hafta püskevit tarzı şeyler yedim
40.gün dikişleri aldırdım zaten kesiyor ipleri o kadar
çok şükür 2013 den bu yana sorun olmadı taki bunu görünce büyük bir korkuya kapıldım psikolojiyi çok kötü etkiliyor malesef