Merhabalar,
Şu an AutoVM üzerinden Windows Server 2016 kuruyorum kuruluyor, hata da vermiyor fakat bağlanmıyor. Consoleden bakıyorum internet bağlantısı var şifreyi yazıp consoleden bağlanıyorum onda da sorun yok fakat RDP'den bağlanmıyor.
Diğer işletim sistemlerinde de sorun yok bir tek Server 2016, sorun hakkında bilgisi olan yazabilir mi?
Esxi 6.0.0 kullanıyoruz.
AutoVM sorunu hk.
3
●99
- 12-05-2021, 15:41:12
- 12-05-2021, 15:49:50Merhaba
İmajda sorun olabilir. Ayrıca genelde sorunlu bir işletim sistemi zaten.
SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-05-2021, 15:51:44Normalde imajlar üzerine Google Chrome, Notepad++, Winrar kuruyorum fakat sorun var diye kurmadım direk atıp denedim olmadı.Netsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AutoVM üzerinde paylaşılmış olduğu için sorunlu olduğunu düşünmedim açıkçası, sorunlu olsa paylaşılmazdı herhalde, PM atıyorum tarafınıza cevaplarsanız sevinirim.