• 12-05-2021, 15:41:12
    #1
    Merhabalar,
    Şu an AutoVM üzerinden Windows Server 2016 kuruyorum kuruluyor, hata da vermiyor fakat bağlanmıyor. Consoleden bakıyorum internet bağlantısı var şifreyi yazıp consoleden bağlanıyorum onda da sorun yok fakat RDP'den bağlanmıyor.

    Diğer işletim sistemlerinde de sorun yok bir tek Server 2016, sorun hakkında bilgisi olan yazabilir mi?
    Esxi 6.0.0 kullanıyoruz.
  • 12-05-2021, 15:49:26
    #2
    RDP açık mı? Güvenlik duvarı kapalı mı?
  • 12-05-2021, 15:49:50
    #3
    Merhaba

    İmajda sorun olabilir. Ayrıca genelde sorunlu bir işletim sistemi zaten.

    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Şu an AutoVM üzerinden Windows Server 2016 kuruyorum kuruluyor, hata da vermiyor fakat bağlanmıyor. Consoleden bakıyorum internet bağlantısı var şifreyi yazıp consoleden bağlanıyorum onda da sorun yok fakat RDP'den bağlanmıyor.

    Diğer işletim sistemlerinde de sorun yok bir tek Server 2016, sorun hakkında bilgisi olan yazabilir mi?
    Esxi 6.0.0 kullanıyoruz.
  • 12-05-2021, 15:51:44
    #4
    Netsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    İmajda sorun olabilir. Ayrıca genelde sorunlu bir işletim sistemi zaten.
    Normalde imajlar üzerine Google Chrome, Notepad++, Winrar kuruyorum fakat sorun var diye kurmadım direk atıp denedim olmadı.

    AutoVM üzerinde paylaşılmış olduğu için sorunlu olduğunu düşünmedim açıkçası, sorunlu olsa paylaşılmazdı herhalde, PM atıyorum tarafınıza cevaplarsanız sevinirim.