Merhaba
İmajda sorun olabilir. Ayrıca genelde sorunlu bir işletim sistemi zaten.
Merhabalar,
Şu an AutoVM üzerinden Windows Server 2016 kuruyorum kuruluyor, hata da vermiyor fakat bağlanmıyor. Consoleden bakıyorum internet bağlantısı var şifreyi yazıp consoleden bağlanıyorum onda da sorun yok fakat RDP'den bağlanmıyor.
Diğer işletim sistemlerinde de sorun yok bir tek Server 2016, sorun hakkında bilgisi olan yazabilir mi?
Esxi 6.0.0 kullanıyoruz.