Netsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

İmajda sorun olabilir. Ayrıca genelde sorunlu bir işletim sistemi zaten.
Normalde imajlar üzerine Google Chrome, Notepad++, Winrar kuruyorum fakat sorun var diye kurmadım direk atıp denedim olmadı.

AutoVM üzerinde paylaşılmış olduğu için sorunlu olduğunu düşünmedim açıkçası, sorunlu olsa paylaşılmazdı herhalde, PM atıyorum tarafınıza cevaplarsanız sevinirim.