Arkadaşlar merhaba,
Bir başvuru için ortaokul diploma no öğrenmem gerekiyor fakat ortaokulu aradığımda öğrenim belgesi veriyoruz onun üzerinde numara yer almıyor diyor ben de diplomamı şu an bulamıyorum. E-okulda sorgulama var fakat mezuniyet tarihi gün ay yıl şeklinde istediği için onu da sorgulayamıyorum. Ortaokul diploma no nasıl öğrenebiliriz tecrübesi olan var mı?
Teşekkürler.
Ortaokul diploma numarası hk.
7
●103
- 11-05-2021, 14:42:13
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 11-05-2021, 14:45:412012 hocamBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://e-okul.meb.gov.tr/IlkOgretim/MEM/IOM00010.aspx
şu linkten aramayı denedim ama çıkmıyor bir türlü - 11-05-2021, 14:48:33Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.İl Milli Eğitim Müdürlüğünü arayıp sorun belki sonuca ulaşabilirsiniz. Ya da direkt giderseniz daha iyi olur. Bazen telefonları bilgisiz biri açabiliyor, olumsuz cevap verebiliyor. Direkt giderseniz birkaç kişiye sorarsınız orada diye düşünüyorum.black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2021, 16:27:09Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBiproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTüm cevaplar için teşekkürler arkadaşlar, ilk il milli eğitim müdürlüğüne gittim diploma numarası talep etmek için olumsuz sonuçlandı okulunuza başvurmanız gerekli diye, mezun olduğum okula gittim arşive kadar indik tek tek dosyaları aradık 2011'e kadar var 2012 ve sonrası mezuniyet defteri bulamadık maalesef. Yarın liseye gideceğim belki kayıtta diplomayı oraya vermişimdir diye. Sizin de aklınızda bulunsun bazen iş yerleri isteyebiliyor sıkıntı oluyor.hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2021, 16:54:38Başlayacağım kurum biraz detaycı hocam o sebeple, yarın lisemi arayacağım bakalım umarım ordan sonuç çıkarBiproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2021, 16:57:52Haklısınız hocam ama diyecek hiçbir şeyimiz yok maalesefBiproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm gün ortaokul diplomamı aramakla geçti gitmediğim kurum kalmadı şaka gibi
ya bu nasıl detaycılık adam lise mezunu ise ortaokulun hangi detayı merak etmiş olabilir ki, Siz liseye başladıysanız ortaokul zaten bitmiş demek