Anlamadığım birşey var siz lise okudu iseniz ortaokul diploması iptal oluyor, ortaokulda iken de ilkokul, Üniversitede iken lise. Bu durum sadece üniversitelerde değşiyor üniversite diplomaları ya kendi içinde yükseliyor yada ikinci üniversite okuduysanız ekleniyor.
Yani Lise okuduğunuzu yazınızdan anlamadım niye ortaokul diploması istiyorki,
Başlayacağım kurum biraz detaycı hocam o sebeple, yarın lisemi arayacağım bakalım umarım ordan sonuç çıkar