Biproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya bu nasıl detaycılık adam lise mezunu ise ortaokulun hangi detayı merak etmiş olabilir ki, Siz liseye başladıysanız ortaokul zaten bitmiş demek . Bence canları sıkılmışta istemişler gibi geliyor.
Haklısınız hocam ama diyecek hiçbir şeyimiz yok maalesef Tüm gün ortaokul diplomamı aramakla geçti gitmediğim kurum kalmadı şaka gibi