
ya bu nasıl detaycılık adam lise mezunu ise ortaokulun hangi detayı merak etmiş olabilir ki, Siz liseye başladıysanız ortaokul zaten bitmiş demek

. Bence canları sıkılmışta istemişler gibi geliyor.
Haklısınız hocam ama diyecek hiçbir şeyimiz yok maalesef

Tüm gün ortaokul diplomamı aramakla geçti gitmediğim kurum kalmadı şaka gibi