• 10-05-2021, 12:07:22
    #10
    Webmerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canım çekti satış konunuzu bekliyorum 😁
    valla mutlu oldum hocam. Forumda erik ihtiyaçmış demek )
    henüz tam olgunlaşmadılar 1-2 haftaya açacağım satış konusunu inşallah
  • 10-05-2021, 12:08:11
    #11
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok teşekkürler hocam
  • 10-05-2021, 12:08:24
    #12
    Of konuyu okurken agzim sulandi😁 fiyat konusunda bilgi verirmisiniz..
    Kargoda paket önemli ,paket iyi olursa bi sorun cikmaz düsüncesindeyim, r10 hersey satilir, yakinda böbregimi acık arttırma koycam demirşim şaka bi yana bi sorun olmaz cünkü herkez yiyecek catıyo burda seninkidede bi sıkıntı olmaz
  • 10-05-2021, 12:11:21
    #13
    belcika cikolatasi görmüstüm heralde erik sorun olmaz
  • 10-05-2021, 12:11:27
    #14
    Uygun fiyatlı olursa bol bol alırık kolaylıklar.
  • 10-05-2021, 12:11:53
    #15
    klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Of konuyu okurken agzim sulandi😁 fiyat konusunda bilgi verirmisiniz..
    Kargoda paket önemli ,paket iyi olursa bi sorun cikmaz düsüncesindeyim, r10 hersey satilir, yakinda böbregimi acık arttırma koycam demirşim şaka bi yana bi sorun olmaz cünkü herkez yiyecek catıyo burda seninkidede bi sıkıntı olmaz
    ) hocam valla mutlu ettiniz beni. Henüz olgunlaşmadılar tam dalındalar. 1-2 hafta içinde toplayacağız. Satış konusu açınca yazarım hocam.
    Fiyat piyasaya bi bakayım nasılsa piyasa da ona göre belirlerim.
  • 10-05-2021, 12:18:18
    #16
    Uygun verin biz de mutlu olalım siz de
    Beni de etiketleyebilirsiniz.
  • 10-05-2021, 12:54:07
    #17
    Piyasa fiyatının cok altinda verecekseniz, mahalledeki manava gitmektense sizden kargo beklemeye deger. Ama 1-2 kg icin de kimse 20 25 tl kargo parasi odemek istemez.
    Yani, kilosu 10 15 tl olan erigi siz 7 den satacaksiniz. Adam 5 kilo alacak diyelim, 5 kiloya kaego en az 35 tl alıyor. Bunu aiz karşılamazsınız. Alici da karşılamaz. Dolayisiyla cazip gelmesi lazim.
  • 10-05-2021, 13:29:45
    #18
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasa fiyatının cok altinda verecekseniz, mahalledeki manava gitmektense sizden kargo beklemeye deger. Ama 1-2 kg icin de kimse 20 25 tl kargo parasi odemek istemez.
    Yani, kilosu 10 15 tl olan erigi siz 7 den satacaksiniz. Adam 5 kilo alacak diyelim, 5 kiloya kaego en az 35 tl alıyor. Bunu aiz karşılamazsınız. Alici da karşılamaz. Dolayisiyla cazip gelmesi lazim.
    hocam kargo konusunu araştırıyorum. Uygun fiyata yapmaya çalışacağım tabi. Ama mahalledeki manavdan bir farkı olacağı için organik olarak isimlendiriyoruz. Kesinlikle ilaç gübre kullanılmadı. Hormonlu değil. Dalından koparıldığı gibi gönderilecek )