erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasa fiyatının cok altinda verecekseniz, mahalledeki manava gitmektense sizden kargo beklemeye deger. Ama 1-2 kg icin de kimse 20 25 tl kargo parasi odemek istemez.
Yani, kilosu 10 15 tl olan erigi siz 7 den satacaksiniz. Adam 5 kilo alacak diyelim, 5 kiloya kaego en az 35 tl alıyor. Bunu aiz karşılamazsınız. Alici da karşılamaz. Dolayisiyla cazip gelmesi lazim.
hocam kargo konusunu araştırıyorum. Uygun fiyata yapmaya çalışacağım tabi. Ama mahalledeki manavdan bir farkı olacağı için organik olarak isimlendiriyoruz. Kesinlikle ilaç gübre kullanılmadı. Hormonlu değil. Dalından koparıldığı gibi gönderilecek )