Piyasa fiyatının cok altinda verecekseniz, mahalledeki manava gitmektense sizden kargo beklemeye deger. Ama 1-2 kg icin de kimse 20 25 tl kargo parasi odemek istemez.
Yani, kilosu 10 15 tl olan erigi siz 7 den satacaksiniz. Adam 5 kilo alacak diyelim, 5 kiloya kaego en az 35 tl alıyor. Bunu aiz karşılamazsınız. Alici da karşılamaz. Dolayisiyla cazip gelmesi lazim.