klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Of konuyu okurken agzim sulandi😁 fiyat konusunda bilgi verirmisiniz..
Kargoda paket önemli ,paket iyi olursa bi sorun cikmaz düsüncesindeyim, r10 hersey satilir, yakinda böbregimi acık arttırma koycam demirşim şaka bi yana bi sorun olmaz cünkü herkez yiyecek catıyo burda seninkidede bi sıkıntı olmaz
) hocam valla mutlu ettiniz beni. Henüz olgunlaşmadılar tam dalındalar. 1-2 hafta içinde toplayacağız. Satış konusu açınca yazarım hocam.
Fiyat piyasaya bi bakayım nasılsa piyasa da ona göre belirlerim.