• 09-05-2021, 12:43:38
    #1
    Arkadaşlar aras kargodan memnun olan bir insan evladı varsa onunla tanışmak , güzel bir arkadaşlık kurmak istiyorum. Dünya üzerinde ben bulamadım , acaba burada var mı ?
  • 09-05-2021, 12:46:36
    #2
    Nevşehir / AVANOS şubesiyle anlaşmalı kargomuz var gayet memnunum.
  • 09-05-2021, 12:46:45
    #3
    Eve geldik yoktunuz 😁
  • 09-05-2021, 12:47:22
    #4
    Kargo firmalarından memnun olan var mı? Sanırım herkes YouTube'a erişebiliyor. Açın ve izleyin..
  • 09-05-2021, 12:47:25
    #5
    Bende hiç sorun yaşamadım illa bir kişi sorun yaşayınca hemen karalamaya başlıyor
  • 09-05-2021, 12:47:45
    #6
    Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nevşehir / AVANOS şubesiyle anlaşmalı kargomuz var gayet memnunum.
    Müşterileriniz ?
  • 09-05-2021, 12:48:05
    #7
    Bir keresinde twitterdan 1 hafta oldu kargomu hâlâ teslim etmediniz şeklinde tweet atmıştım. Ertesi gün kargo geldi. Kargo geldikten 1 hafta sonra beni aradılar.
    Bize twitter üzerinden yazmışsınız, kargonuz teslim edildi mi ? Dediler. Teyit amaçlı ararken bile 1 hafta gecikiyorlar 😂
  • 09-05-2021, 12:48:35
    #8
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşterileriniz ?
    Yanlış anlaşıldı Biz müşteriyiz avanos şubesinin.
  • 09-05-2021, 12:49:34
    #9
    Valla şuana kadar gördüğüm en hızlı kargo firmasıydı.