Aras kargodan memnun olan var mı ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aras kargodan memnun olan var mı ?
19
●
148
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Aras kargodan memnun olan var mı ?
1
2
3
10-05-2021, 15:54:37
#19
Voxen
Toplamda 10-15 kere sipariş getirmişlerdir ben hiç bir sıkıntı görmedim ve en hızlı getiren diyebilirim.
10-05-2021, 17:52:17
#20
iREXUS
Orfi.NET.TR
Evimin hemen çaprazındalar ve benim sürekli kargo göndermem/almam durumundan bizim şubeyle baya haşır neşiriz. Fiyatlar diğerlerine göre çok pahalı ama hizmetten memnunum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler