Bir keresinde twitterdan 1 hafta oldu kargomu hâlâ teslim etmediniz şeklinde tweet atmıştım. Ertesi gün kargo geldi. Kargo geldikten 1 hafta sonra beni aradılar.
Bize twitter üzerinden yazmışsınız, kargonuz teslim edildi mi ? Dediler. Teyit amaçlı ararken bile 1 hafta gecikiyorlar 😂