• 08-05-2021, 14:45:48
    #1


    Uyanığın biride alan adını reglemiş Güle güle kullansın alan adını


    Hiç biri şıkkı yok, biri seçilmeli
    Kafanıza silah dayadılar ve bunlardan birini seçmeniz istendi :P
    Not: Bunlardan birini kullanacağıma " Sıkın ulaaaan!!! " diye de bağırabilirsiniz
  • 08-05-2021, 14:46:41
    #2
    2 numara daha iyi
  • 08-05-2021, 14:47:06
    #3
    2 gayet hoş
  • 08-05-2021, 14:47:25
    #4
    Anket olsaydı keşke. Ben 1'i seçerdim.
  • 08-05-2021, 14:47:51
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1. logo daha hoş görünüyor hocam. Bunu logo olarak değil de animasyonu yapılmış halde düşünürsek, 1. logo daha kullanışlı olacaktır.
  • 08-05-2021, 14:47:55
    #6
    Hocam ikiside çok iyi yaa
    1. logoyu o şekilde her yere koyamazsınız hocam mesela sitenin header'ında durarsa bence güzel olmaz ya ED kısmı logo olacak başka anlarda yanındaki yazıylada kullanılacak yada direk 2. logoyu seçin
  • 08-05-2021, 14:48:27
    #7
    Birinciyi seçerdim.
  • 08-05-2021, 14:49:47
    #8
    2.Güzel hocam
  • 08-05-2021, 14:50:02
    #9
    Direkt ilk tasarım.