Hocam ikiside çok iyi yaa
1. logoyu o şekilde her yere koyamazsınız hocam mesela sitenin header'ında durarsa bence güzel olmaz ya ED kısmı logo olacak başka anlarda yanındaki yazıylada kullanılacak yada direk 2. logoyu seçin