Tarafını Seç; Sizce Hangi Logo? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tarafını Seç; Sizce Hangi Logo?
21
●
362
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Tarafını Seç; Sizce Hangi Logo?
1
2
3
08-05-2021, 14:50:24
#10
İsmetKerem
2. der geçerim
08-05-2021, 14:51:27
#11
ichbinmurat
2 hos görünüyor
08-05-2021, 14:51:45
#12
olcaytd
Üyeliği durduruldu
2 numara dışında bir tasarım göremedim 😂😂
08-05-2021, 14:52:17
#13
Padre
İkincisi de güzel ama birinci logo biraz daha marka çağrısı yapıyor. ED ile marka algısı yaratabilirsiniz gibi geldi.
08-05-2021, 14:53:29
#14
karmetta
2 daha hoş hocam
08-05-2021, 14:54:01
#15
kalipsotr
İkinci daha güzel bence hocam.
Not: anket açsanız daha iyi olurdu.
08-05-2021, 14:54:57
#16
ademakcan
1. tasarım daha hoş.
08-05-2021, 14:56:05
#17
ODDAK
1 daha iyi bence hocam.
08-05-2021, 14:59:54
#18
Cherkes
slogan önemli onun için 2. olan
ama e ve f harflerinde o centik olmasın BENCE
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler