• 08-05-2021, 14:50:24
    #10
    2. der geçerim
  • 08-05-2021, 14:51:27
    #11
    2 hos görünüyor
  • 08-05-2021, 14:51:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    2 numara dışında bir tasarım göremedim 😂😂
  • 08-05-2021, 14:52:17
    #13
    İkincisi de güzel ama birinci logo biraz daha marka çağrısı yapıyor. ED ile marka algısı yaratabilirsiniz gibi geldi.
  • 08-05-2021, 14:53:29
    #14
    2 daha hoş hocam
  • 08-05-2021, 14:54:01
    #15
    İkinci daha güzel bence hocam.

    Not: anket açsanız daha iyi olurdu.
  • 08-05-2021, 14:54:57
    #16
    1. tasarım daha hoş.
  • 08-05-2021, 14:56:05
    #17
    1 daha iyi bence hocam.
  • 08-05-2021, 14:59:54
    #18
    slogan önemli onun için 2. olan
    ama e ve f harflerinde o centik olmasın BENCE