Sepetya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kargoya gidebilir miyim?
14
●217
- 30-04-2021, 08:56:58Hocam, ben ic isleri bakanlig e basvuru uzerinden direk kargo gonderim icin izin aldım 17 mayısa kadar ve onaylandı, bu sekilde sıkıntı yaşamam degil mi
- 30-04-2021, 08:57:30Evrak çıktısı alon yeterliMuratEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2021, 09:01:01Aldık hocam, sag olun.Sepetya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah sizlerede kolaylik versin bu surecte İnsallah emniyet guclerimiz rahat bir donem gecirir 🙏🏻 - 30-04-2021, 09:10:44Çok teÅŸekkür ederim 🙏MuratEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2021, 17:31:26PTT'de alım hizmeti yok, Satış adediniz az ise eğer, buradaki gibi arkadaşlar kod veriyor, verilen kodlar 4 tane büyük kargo şirketinde geçerli işinizi görebilir.rizazeybek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2021, 17:34:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.çok teşekkür ederim gerçekten işime yararserLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle