• 30-04-2021, 08:56:58
    #10
    Sepetya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polis olarak yazıyorum. Kargoya gitmek cexa sebebidir. Kurye çağırmak sureti ile işlerinizi halletmeniz gerekşyor

    EK hastane için çıktığınızda verebilirsiniz
    Hocam, ben ic isleri bakanlig e basvuru uzerinden direk kargo gonderim icin izin aldım 17 mayısa kadar ve onaylandı, bu sekilde sıkıntı yaşamam degil mi
  • 30-04-2021, 08:57:30
    #11
    MuratEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, ben ic isleri bakanlig e basvuru uzerinden direk kargo gonderim icin izin aldım 17 mayısa kadar ve onaylandı, bu sekilde sıkıntı yaşamam degil mi
    Evrak çıktısı alon yeterli
  • 30-04-2021, 09:01:01
    #12
    Sepetya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evrak çıktısı alon yeterli
    Aldık hocam, sag olun.
    Allah sizlerede kolaylik versin bu surecte İnsallah emniyet guclerimiz rahat bir donem gecirir 🙏🏻
  • 30-04-2021, 09:10:44
    #13
    MuratEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldık hocam, sag olun.
    Allah sizlerede kolaylik versin bu surecte İnsallah emniyet guclerimiz rahat bir donem gecirir 🙏🏻
    Çok teÅŸekkür ederim 🙏
  • 30-04-2021, 17:31:26
    #14
    rizazeybek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PTT nin böyle bir hizmeti var mı? diğer firmalara göre ptt çok ucuza geliyor bir ürünü mng de 50TL ye ptt de 20TL ye gönderdiğimi hatırlarım ve ups kargonun fiyatları nedir? hep evime getiriyorlar fakat uzak diye onunla kargo göndermemiştim
    PTT'de alım hizmeti yok, Satış adediniz az ise eğer, buradaki gibi arkadaşlar kod veriyor, verilen kodlar 4 tane büyük kargo şirketinde geçerli işinizi görebilir.
  • 30-04-2021, 17:34:12
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PTT'de alım hizmeti yok, Satış adediniz az ise eğer, buradaki gibi arkadaşlar kod veriyor, verilen kodlar 4 tane büyük kargo şirketinde geçerli işinizi görebilir.
    çok teşekkür ederim gerçekten işime yarar