MuratEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, ben ic isleri bakanlig e basvuru uzerinden direk kargo gonderim icin izin aldım 17 mayısa kadar ve onaylandı, bu sekilde sıkıntı yaşamam degil mi
Evrak çıktısı alon yeterli