Sepetya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polis olarak yazıyorum. Kargoya gitmek cexa sebebidir. Kurye çağırmak sureti ile işlerinizi halletmeniz gerekşyor

EK hastane için çıktığınızda verebilirsiniz
Hocam, ben ic isleri bakanlig e basvuru uzerinden direk kargo gonderim icin izin aldım 17 mayısa kadar ve onaylandı, bu sekilde sıkıntı yaşamam degil mi