• 28-04-2021, 21:38:22
    #10
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu sözünüz bile ceza almanıza sebep olabilir.
    Sadece çözüm arıyorum ve soru sordum hayır demeniz yeterli
  • 28-04-2021, 21:38:50
    #11
    "premium üyelik alsa ban kalkar mi?" bu düşünce bile burayı hak etmediğinizin göstergesi hocam.
  • 28-04-2021, 21:39:47
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/profil/132160-zipyazilim.html bu arkadaş banlanıp daha sonra bu profille girmişama bir bilgi almak gerekli yönetimden. https://www.r10.net/zipnet
    Davetiye talebi ile alınmış. R10 davetiye kodu almak o kadar zor değil 2.kez üyelik açabilmiş, keşke ip ban felan atılabilse böyleleri çok forumda.
  • 28-04-2021, 21:40:05
    #13
    PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "premium üyelik alsa ban kalkar mi?" bu düşünce bile burayı hak etmediğinizin göstergesi hocam.
    Hocam yanlış bir şeyse uyarabilirsiniz bende bir daha böyle bir şey düşünmem hak etmemek vs. Biraz ağır değil mi?
  • 28-04-2021, 21:40:15
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu soruyu arkadaşınız R10'dan bir yetkiliye danışarak öğrenmeli. Şuan bu durumda böyle sormanız tamamen yanlış. Ayrıca Rüşvet gibi birşey oluyor söylediğiniz. Ban sebebine bağlı olarak mağduriyet giderilmesi ve uzlaşma ile bir şans daha verilebilir kanaatimce. Tabi güvenip iş yapanlar olur mu ? Bu bilinmez.
  • 28-04-2021, 21:40:52
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bilalcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Davetiye talebi ile alınmış. R10 davetiye kodu almak o kadar zor değil 2.kez üyelik açabilmiş, keşke ip ban felan atılabilse böyleleri çok forumda.
    Kişinin diğer multileri de bunlarmış
    @simarkt - ve @runyazilim