bilalcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Davetiye talebi ile alınmış. R10 davetiye kodu almak o kadar zor değil 2.kez üyelik açabilmiş, keşke ip ban felan atılabilse böyleleri çok forumda.
Kişinin diğer multileri de bunlarmış
@simarkt - ve @runyazilim