Bu soruyu arkadaşınız R10'dan bir yetkiliye danışarak öğrenmeli. Şuan bu durumda böyle sormanız tamamen yanlış. Ayrıca Rüşvet gibi birşey oluyor söylediğiniz. Ban sebebine bağlı olarak mağduriyet giderilmesi ve uzlaşma ile bir şans daha verilebilir kanaatimce. Tabi güvenip iş yapanlar olur mu ? Bu bilinmez.