• 28-04-2021, 14:17:11
    #1
    Hali hazırda Vodofone müşterisiyim, faturalı paketimin sonuna geldim. Sunulan yeni paketler çok pahalı, ben de Türk Telekom'a geçmek istiyorum.

    Fiyat/Performans olarak hangi paketleri önerirsiniz?

    Not: Yaştan ötürü Selfy paketlerini alamıyorum.
  • 28-04-2021, 14:18:33
    #2
    Bende turkcell de aynı sebepten dolayı bimcell geçtim. Şuan bir sıkıntı yok tavsiye ederim
  • 28-04-2021, 14:34:12
    #3
    TeknikAnaliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hali hazırda Vodofone müşterisiyim, faturalı paketimin sonuna geldim. Sunulan yeni paketler çok pahalı, ben de Türk Telekom'a geçmek istiyorum.

    Fiyat/Performans olarak hangi paketleri önerirsiniz?

    Not: Yaştan ötürü Selfy paketlerini alamıyorum.
    Hocam 3 ay turkcell faturasıza geçin 3 ay sonra da Vodafone faturalıya geçin 26 yaş altına 25 gb 55 tlydi galiba eğer yaştan olmazsa da bir tanıdığın adına alınıyor.