Hali hazırda Vodofone müşterisiyim, faturalı paketimin sonuna geldim. Sunulan yeni paketler çok pahalı, ben de Türk Telekom'a geçmek istiyorum.

Fiyat/Performans olarak hangi paketleri önerirsiniz?

Not: Yaştan ötürü Selfy paketlerini alamıyorum.