TeknikAnaliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hali hazırda Vodofone müşterisiyim, faturalı paketimin sonuna geldim. Sunulan yeni paketler çok pahalı, ben de Türk Telekom'a geçmek istiyorum.

Fiyat/Performans olarak hangi paketleri önerirsiniz?

Not: Yaştan ötürü Selfy paketlerini alamıyorum.
Hocam 3 ay turkcell faturasıza geçin 3 ay sonra da Vodafone faturalıya geçin 26 yaş altına 25 gb 55 tlydi galiba eğer yaştan olmazsa da bir tanıdığın adına alınıyor.