• 22-04-2021, 12:57:05
    #19
    kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen ciddimisin ya ? Koç'a Zorluya bide vergi almıyozmu dicen ...
    Nasıl bi ütopyadır bu , ticaret yapacak eşşek gibi vergisinide verecek.
    Neyse hocam siz haklısınız yaşınızda benden büyüktür ben susuyorum herkes kendine saklasın, iyi günler
  • 22-04-2021, 12:59:42
    #20
    Requin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koskoca milyarderden kasıt ney amerikanın avrupanın artık kullanmadığı hurdaya ayırdığı aletleri türkiyede fahiş fiyatlara satan koç ailesi ve benzerleri mi
    yok onu ben demiyorum bir arkadaş yazmış ona cevap verdim koskoca milyarderi
  • 22-04-2021, 13:02:56
    #21
    Cevabını vermişiniz zaten hocam. Bir örnekte ben bırakayım mesela. 2015 de Logitech f310 gamepad almışım 60 tl ye, şuan ki fiyatı 250 tl. Hadi diyelim çok süre geçmiş mesela 190 tl j7 prime ekran almıştım aralık ocak gibi şuan ki fiyatı 280 tl civarı. Arada eski siparişlerime bakıp şuan ki fiyatıyla karşılaştırma yapıyorum. Farkları görseniz ağlarsınız. Bunun daha devamıda gelir.....
  • 22-04-2021, 13:17:43
    #22
    Şimdi şöyle düşünün eğer ekonomi, ülke yönetimi iyi olsaydı kimse forumlarda 2. bir ek gelir yöntemi aramazdı veya rahat rahat ev kirasını öderdi veya şuanki bu konuyu açan hocam bu konuyu açmazdı