kadirbilici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne olacak bu halimiz
21
●399
- 22-04-2021, 12:57:05Neyse hocam siz haklısınız yaşınızda benden büyüktür ben susuyorum herkes kendine saklasın, iyi günler
- 22-04-2021, 12:59:42yok onu ben demiyorum bir arkadaş yazmış ona cevap verdim koskoca milyarderiRequin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2021, 13:02:56Cevabını vermişiniz zaten hocam. Bir örnekte ben bırakayım mesela. 2015 de Logitech f310 gamepad almışım 60 tl ye, şuan ki fiyatı 250 tl. Hadi diyelim çok süre geçmiş mesela 190 tl j7 prime ekran almıştım aralık ocak gibi şuan ki fiyatı 280 tl civarı. Arada eski siparişlerime bakıp şuan ki fiyatıyla karşılaştırma yapıyorum. Farkları görseniz ağlarsınız. Bunun daha devamıda gelir.....
- 22-04-2021, 13:17:43Şimdi şöyle düşünün eğer ekonomi, ülke yönetimi iyi olsaydı kimse forumlarda 2. bir ek gelir yöntemi aramazdı veya rahat rahat ev kirasını öderdi veya şuanki bu konuyu açan hocam bu konuyu açmazdı