kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen ciddimisin ya ? Koç'a Zorluya bide vergi almıyozmu dicen ...
Nasıl bi ütopyadır bu , ticaret yapacak eşşek gibi vergisinide verecek.
Neyse hocam siz haklısınız yaşınızda benden büyüktür ben susuyorum herkes kendine saklasın, iyi günler