Şimdi şöyle düşünün eğer ekonomi, ülke yönetimi iyi olsaydı kimse forumlarda 2. bir ek gelir yöntemi aramazdı veya rahat rahat ev kirasını öderdi veya şuanki bu konuyu açan hocam bu konuyu açmazdı