• 22-04-2021, 10:31:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben yakında hala hazırda sözleşmeli olarak çalıştığım devlet kurumundan istifa edip alacağım 160 bin TL lik tazminatla bir iş kurmayı düşünüyorum paramı riske atmadan ne iş yapmalıyım. E ticaret önerir misiniz yada farklı iş fikirleri
  • 22-04-2021, 10:35:54
    #2
    Hocam bence istifa etmeyin belki kadro alırsınız

    devlet işi gibisi yok

    özel sektörde çalışmakta özel iş kurmakta sıkıntıları var

    ek olarak yapabilirsiniz kredi çekin ek olarak yapın ama istifa etmeyin ilerleyen süreçte pişman olursunuz
  • 22-04-2021, 10:40:47
    #3
    bilgin29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ben yakında hala hazırda sözleşmeli olarak çalıştığım devlet kurumundan istifa edip alacağım 160 bin TL lik tazminatla bir iş kurmayı düşünüyorum paramı riske atmadan ne iş yapmalıyım. E ticaret önerir misiniz yada farklı iş fikirleri
    Piyasa yatırım yapılabilecek ve tavsiye verilebilecek durumda değil maalesef. Sizin emek zahmet elde ettiğiniz birikim için sorumluluk duyulmadan verilecek tavsiyeleri de dikkate almamalısınız bence. Mümkünse işinize devam etmeniz (en azından bir müddet daha) en iyi seçenek gibi görünüyor.
  • 22-04-2021, 10:41:32
    #4
    Hocam alakanız için teşekkür ederim ama maalesef bulunduğum kurumda öyle bir imkan yok en fazla 7 sene sözleşme yapılabiliyor 5 bitiyor en fazla iki sene daha çalışabilirim sonrası yok. Bir yandanda yaş 30 a dayandı bir iş kurup kendi işime koşturmak istiyorum tabi her zaman fikirlere açığım
  • 22-04-2021, 10:42:31
    #5
    bilgin29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ben yakında hala hazırda sözleşmeli olarak çalıştığım devlet kurumundan istifa edip alacağım 160 bin TL lik tazminatla bir iş kurmayı düşünüyorum paramı riske atmadan ne iş yapmalıyım. E ticaret önerir misiniz yada farklı iş fikirleri
    Ticaret ile ilgili bilginiz veya internet ortamındaki yazılım vb bilginiz yok ise bence istifa edip bu işe kalkışmayın..
    ÖNCELİKLE BİLGİ TOPLAYIN..
    Yazılım bilginizi geliştirin veya online eğitimlere / örgün eğitimlere katılarak bilgi ve becerinizi sınayın, sonrasında durum analizi yapın.. Yani bu işi yapabilirmisiniz yapamazmısınız? keyiflimi değilmi ona bakarak karar verin..

    Öbür türlü zarar ziyandan başka birşey olmaz sizin adınıza..

    Ki cebinizdeki 160bin tl bilginiz olmadan sizi allem edip, kallem edip kandırırlar..

    Saygılarımla.
  • 22-04-2021, 10:45:00
    #6
    Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim hocam
  • 22-04-2021, 10:46:59
    #7
    bilgin29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam alakanız için teşekkür ederim ama maalesef bulunduğum kurumda öyle bir imkan yok en fazla 7 sene sözleşme yapılabiliyor 5 bitiyor en fazla iki sene daha çalışabilirim sonrası yok. Bir yandanda yaş 30 a dayandı bir iş kurup kendi işime koşturmak istiyorum tabi her zaman fikirlere açığım
    Profesyonel askersiniz yani. Müthiş zor koşullarda kazanıyorsunuz. Dişinizi 2 yıl daha sıkmanızı tavsiye ederim. Hem tazminatınız artar, hem piyasa normalleşir, hem Covid salgını biter. Sabredeceğiniz 2 yıl size daha büyük kazanım olarak geri döner diye düşünüyorum.
  • 22-04-2021, 10:50:49
    #8
    Çok teşekkür ederim hocam değerli görüşleriniz için
  • 22-04-2021, 10:54:15
    #9
    Kamuda kalmaya bakın artık verğiyle zamla özel sektör diye birşey kalmadı,artık kimse üreteyim demiyor diyemiyor nasıl devlete kapağı atarım diyor malesef