Hocam alakanız için teşekkür ederim ama maalesef bulunduğum kurumda öyle bir imkan yok en fazla 7 sene sözleşme yapılabiliyor 5 bitiyor en fazla iki sene daha çalışabilirim sonrası yok. Bir yandanda yaş 30 a dayandı bir iş kurup kendi işime koşturmak istiyorum tabi her zaman fikirlere açığım
Profesyonel askersiniz yani. Müthiş zor koşullarda kazanıyorsunuz. Dişinizi 2 yıl daha sıkmanızı tavsiye ederim. Hem tazminatınız artar, hem piyasa normalleşir, hem Covid salgını biter. Sabredeceğiniz 2 yıl size daha büyük kazanım olarak geri döner diye düşünüyorum.