Hocam bence istifa etmeyin belki kadro alırsınız

devlet işi gibisi yok

özel sektörde çalışmakta özel iş kurmakta sıkıntıları var

ek olarak yapabilirsiniz kredi çekin ek olarak yapın ama istifa etmeyin ilerleyen süreçte pişman olursunuz