• 21-04-2021, 18:43:07
    #1
    Hayırlı ramazanlar. Xdrive Atak koltuğunu kullananlar var mı acaba? Ben bu koltuğu 2-3 aydır kullanıyorum. Bel minderini kullansam, değişik bir minder yapmışlar düzgün oturulmuyor. Minderi kullanmıyorum uzun süredir ve koltuğun kavisli değişik yapısından dolayı bel ağrısı çekmeye başladım. Kullananlar ne yapıyor acaba bu durumu çok merak ediyorum.
  • 21-04-2021, 18:50:24
    #2
    Akıncı modeli var hocam ama oyuncu koltuğundan ben de memnun değilim. Koltuk yastığı koydum arkama öyle takılıyorum.
  • 21-04-2021, 18:57:58
    #3
    PlatinYum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıncı modeli var hocam ama oyuncu koltuğundan ben de memnun değilim. Koltuk yastığı koydum arkama öyle takılıyorum.
    Valla hocam bu bel minderleri pek düşünülmeden yapılmış gibi. Alırken araştırdım, internette eleştiri hiç yok. Kullandıkça anlıyor işte insan. Ben de ayrıca bir şeyler ayarlamaya çalışacağım.