Xdrive Atak Kullanan Var mı?
2
●55
- 21-04-2021, 18:43:07Hayırlı ramazanlar. Xdrive Atak koltuğunu kullananlar var mı acaba? Ben bu koltuğu 2-3 aydır kullanıyorum. Bel minderini kullansam, değişik bir minder yapmışlar düzgün oturulmuyor. Minderi kullanmıyorum uzun süredir ve koltuğun kavisli değişik yapısından dolayı bel ağrısı çekmeye başladım. Kullananlar ne yapıyor acaba bu durumu çok merak ediyorum.
- 21-04-2021, 18:57:58Valla hocam bu bel minderleri pek düşünülmeden yapılmış gibi. Alırken araştırdım, internette eleştiri hiç yok. Kullandıkça anlıyor işte insan. Ben de ayrıca bir şeyler ayarlamaya çalışacağım.PlatinYum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle