Hayırlı ramazanlar. Xdrive Atak koltuğunu kullananlar var mı acaba? Ben bu koltuğu 2-3 aydır kullanıyorum. Bel minderini kullansam, değişik bir minder yapmışlar düzgün oturulmuyor. Minderi kullanmıyorum uzun süredir ve koltuğun kavisli değişik yapısından dolayı bel ağrısı çekmeye başladım. Kullananlar ne yapıyor acaba bu durumu çok merak ediyorum.