Akıncı modeli var hocam ama oyuncu koltuğundan ben de memnun değilim. Koltuk yastığı koydum arkama öyle takılıyorum.
Valla hocam bu bel minderleri pek düşünülmeden yapılmış gibi. Alırken araştırdım, internette eleştiri hiç yok. Kullandıkça anlıyor işte insan. Ben de ayrıca bir şeyler ayarlamaya çalışacağım.