• 21-04-2021, 18:31:31
    #1
    Yd. Ast. olarak giderken kendi telefonumuzu götürebilir miyiz?

    Siz nasıl yaptınız?
  • 21-04-2021, 18:33:57
    #2
    Götürebilirsin.
  • 21-04-2021, 18:34:27
    #3
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Götürebilirsin.
    Tuşlu kamerasız telefon olayı ne oldu hocam?
  • 21-04-2021, 18:36:11
    #4
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuşlu kamerasız telefon olayı ne oldu hocam?
    Siz yedekte olsa komutan statüsündesiniz. Normalde kışlada tugay komutanı hariç herkese telefon yasaktır. Ancak Sb/Asb ve Uzmanlar kullanıyorlar.
  • 21-04-2021, 18:37:57
    #5
    Eğitime diyorsanız götüremezsiniz. Yasaktır. Sadece tuşlu telefon serbest. Bir er den daha çok denetleneceksiniz. Kıtaya diyorsanız elbette götürebilirsiniz.
  • 21-04-2021, 18:39:28
    #6
    Eğitimde uzmanlara kadar serbest. Ama yedeklerde eğitim durumunu bilmiyorum. Kıtada söylediğim gibi.
  • 21-04-2021, 18:39:32
    #7
    Tussuz al ustada yerinde android alırsın
  • 21-04-2021, 18:40:54
    #8
    Vortex38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitime diyorsanız götüremezsiniz. Yasaktır. Sadece tuşlu telefon serbest. Bir er den daha çok denetleneceksiniz. Kıtaya diyorsanız elbette götürebilirsiniz.
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitimde uzmanlara kadar serbest. Ama yedeklerde eğitim durumunu bilmiyorum. Kıtada söylediğim gibi.
    En net nasıl öğrenebilirim? Askerlik şubesi bu konuda bilgi veriyor mu?
  • 21-04-2021, 18:42:23
    #9
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En net nasıl öğrenebilirim? Askerlik şubesi bu konuda bilgi veriyor mu?
    Biz uzman çavuş eğitiminde kullanıyorduk. Bizim tugayda görev yapan Yd.Asb arayıp bilgi vericem size.