Yd. Ast. olarak giderken kendi telefonumuzu götürebilir miyiz?
Siz nasıl yaptınız?
Askerlik ve telefon
11
●126
- 21-04-2021, 18:34:27Tuşlu kamerasız telefon olayı ne oldu hocam?OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2021, 18:36:11Siz yedekte olsa komutan statüsündesiniz. Normalde kışlada tugay komutanı hariç herkese telefon yasaktır. Ancak Sb/Asb ve Uzmanlar kullanıyorlar.bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2021, 18:40:54Vortex38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEn net nasıl öğrenebilirim? Askerlik şubesi bu konuda bilgi veriyor mu?OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2021, 18:42:23Biz uzman çavuş eğitiminde kullanıyorduk. Bizim tugayda görev yapan Yd.Asb arayıp bilgi vericem size.bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle